Martin Pihl

Martin Pihl har godt med erfaring, når der tales om eksekvering og E-commerce. Siden 1999 har han arbejdet med online markedsføring, og har også arbejdet med E-handel siden 2007. Kreativitet er en af hans forcer, da han har bygget flere små startups og webshops op med intet budget, og netop der har kreativiteten været meget vigtig.

 

E-commerce

Det er et begreb, som er et andet ord for online handel. Det dækker over alt det salg, som foregår på nettet, og derfor er det vigtigt når der tales om webshops. Den store mission og udfordring er at få stablet en god webshop på benene, som også skiller sig ud, og ikke ligner eller minder om alle andre, man ser på nettet. Derfor er markedsføringen og SEO nogle fokuspunkter, som kan være yderst solide og relevante at anvende så meget som muligt, for at få det bedste resultat af webshoppen. Man skal forstå sine kunder, og være klar over, hvilken eller hvilke målgrupper det er, man har forhåbninger om at nå ud til.

 

Hvorfor få hjælp?

Som nævnt tidligere, så er den helt store udfordring at lave en webshop eller generelt en webside, som når ud til den helt rigtige målgruppe. Derfor er det i mange tilfælde rigtig godt at søge hjælp hos folk, som har erfaring og viden omkring netop dette, da det også vil resultere i det bedst mulige slutresultat. Den relevante information er meget vigtig, og den får man igennem sin viden om, hvilke aldersgrupper og person, som man gerne vil nå ud til. Sætter man sig i kundens sted, så er der også meget større chance for, at det ender ud i et salg.

 

Kernekompetencer

Martin Pihl har sine største kompetencer og den største passion indenfor digital strategi, online markedsføring, ledelse, webshops med fokus på SEO med et udgangspunkt i E-commerce.